tisdag 8 maj 2012

Är Sjöberg rädd?

Gårdagens träning kanske inte är något för historieböckerna. Det skiter jag i, så här får ni lite reflektioner från densamma.

***

Det ser bra ut inför fotbollsmatchen ikväll. Vi gamla spelade ut de unga efter noter på uppvärmningsfotbollen. Det såg ut som Real Madrid - Degerfors med ett brutalt bollinnehav och ett vackert passningsspel...

***

...men vi förlorade ändå med 4-4 då sista målet vinner givetvis gäller.

***

Gamla och gamla förresten. Bloggkollega Sjöberg räknades som gammal igår. Var är världen på väg?

***

Bloggkung Gladh har inköpt rosa pann- och svettband med namntryck på till sig själv och bloggkollegan inför brännbollen den 2juni. De fungerade bra. Jag blir springfortast i stan nu.

***

Då högeraxeln fortfarande är trasig körde jag bara med vänstern igår. Det måste ha varit en fröjd för åskådarna. Nu kan jag snart utmana på högernio också!

***

Bloggkollega Sjöberg! Vad har jag gjort dig för ont? Är du rädd för att jag ska peta dig? Varför var du annars tvungen att skjuta där det gör som ondast!?

Aja baja Sjöberg.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha ett band! Kan inte ni fixa?
    :) Mvh Gladhs yngsta kvinnliga granne

    SvaraRadera