lördag 12 maj 2012

Den gode Wikströms största stund...

...måste onekligen vara denna stund. Som någon form av minitröst i Brännans kvalförlust borta mot Mantorp hade Gladh och Sjöberg medtagit ett stycke "Dövinkeltischa" som en gåva till Brännans eldsjäl, sportchef, och om jag förstått det rätt ytterst tillfälliga a-lagstränare. Tilläggas ska att bilden togs i halvtid så minerna hade inte hunnit bli riktigt skitdåliga än.

Tobias Wikström tar stolt emot gåvan.                        Foto: Andreas Ericson


*  *  *

I övrigt måste jag erkänna att jag är grymt imponerad av klubben Sävehof. Dubbla SM-guld samt en hel drös med framgångar på ungdomssidan. Klass!

*  *  *

Måste också erkänna att jag är grymt avis på Sjöberg som var på plats. Det hade ju inte skadat att vara kan jag konstatera.

*  *  *

Enligt en uppgiftslämnare på bloggen kan det hända spännande saker på transferlistan på måndag. Hur ska jag nu kunna jobba? Det blir till att hålla sig uppdaterad konstant istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar