måndag 16 juli 2012

Förändringar på "Dövinkel"

En underbar vecka i Jämtland är förbi, men jag deppar inte för det. Fiskelyckan var med mig, och frysen är nu full av finfina öringar, men framförallt så här jag nu möjlighet att koncentrera mig på handbollen -- och bloggen igen.

Till att börja med kan jag konstatera att Brännans försäsong knappast blir att leka med. Lappen cup och Eskil cup är båda inbokade och nu är även ett dubbelmöte med den allsvenska nykomlingen Ricoh HK inbokat.

* * * *

Det kommer att ske vissa förändringar här på "Dövinkel" till hösten. En panel bestående av fem profiler hämtade från norrtvåan kommer varje fredag att förgylla dagen. De som kommer att sitta i panelen är:

P-O skatt, asstränare i Vassunda IF.

Per ''PA'' Andersson, Hornskrokens eget stockholmstroll.

Tobias Wikström, åsiktsmaskin och Sveriges kunnigaste när det kommer till norrlandshandboll.

Johan Ståby, tränare och åsiktsmaskin från Jakobsberg.

Björn Bodèn, spelande senioransvarig i AIK Handboll.

Panelen kommer inför varje omgång besvara de mest aktuella frågorna. Första paneltillfället är planerat till den 14 september -- då med en inför säsongen-special.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar