torsdag 5 april 2012

Dagens handbollsklipp

Knappt har säsongen slutat. Ändå sitter jag konstant lite småhoppandes och längtar efter nästa säsong. Jag fördriver tiden med att kika in lite snygga handbollsmål och annat handbollsrelaterat.

* * *


Inga matcher i helgen, men däremot på Måndag, så mina tips får gotta sig i mitt eget huvud ett tag.


* * *

En del är kvar av säsongen för vissa, våra seriekombatanter Sikeå och Jakobsberg har kvar att spela sina kvalmatcher. Mer om det kommer såklart í ett senare skede.


* * *

Bloggen har för avsikt att under vår- och sommar bjuda på lite sköna handbollsklipp. Först ut i denna serie hittar vi ett klipp ifrån vår stolta division 2 norra. Det är ifrån säsongen 08-09 om jag inte tar fel. Då fann vi nuvarande allsvenska Rimbo i serien, och de bjöd på många läckerbitar. Bland annat det här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar