måndag 16 januari 2012

Bilder från AIK - Vassunda

Som jag flaggade för igår så befann sig mästerfotograf Anders Lundström i Råsta Park igår.
Här kommer ett axplock av alla de bilder han tog. Fler bilder finns här.

   Sjöberg kommer på kontring. Tröttnar han aldrig?


   Även Robin har fart under dojjorna.


    Aldrin får jobba hårt bakåt. 


   Thomas Göthe Andersson var tillbaka efter sjukdom. 


   Sålt smöret och tappat pengarna Dini?


    Det krävs en minst sagt omild behandling för att stoppa Aris. 


    Kapten Mihajlo, vilken kille, vilket skott!


   Robin mosar AIK-spelarna!


   Göthe, Simon och Per. 


    Nervöst på bänken i slutskedet av matchen.

5 kommentarer:

  1. Summering av omg 13 samt matchref finns på hemsidan! Denna omgång hoppas jag ta första pallplatsen ! Med vänliga hälsningar /Ksk skribenten ! Ni gör ett bra jobb med er blogg ! Tror att det har skett ett tronskifte i div2 bloggandet !

    SvaraRadera
  2. Djalmar. Kul att du uppskattar det vi gör. Men att tala om ett tronskifte vet jag inte. Jag hoppas innerligt att Tobbe kommer igång igen. Hans blogg var en stor inspirationskälla till vårt val att starta en egen. Jag hoppas även att fler personer från olika lag börjar. Det blir bara bättre med fler! Då får de intresserade bara mer intressant att läsa.

    SvaraRadera
  3. Skall väl försöka mig på en blogg inom en snar framtid! ;) Både Tobbe och ni har fått mig att överväga det iaf !

    SvaraRadera
  4. #24 AIK: hade vart trevligt med poängligan med nu när den inte uppdaterats av brännan på länge :)

    SvaraRadera
  5. Det kommer förhoppningsvis snart. Dock är det ett ganska stort projekt då inte matchprotokollen ligger uppe på förbundets sida(som de ska göra!). Vi håller faktiskt för närvarande på att jaga rätt på dem och då blir det en skytteliga och kanske något mer roligt. Den som lever får se.

    SvaraRadera