tisdag 10 januari 2012

Tipset omgång 12 - Resultat

Då det kom upp i hela imponerande 3 tippare denna omgång utgår vinsten till den enda som inte var en av bloggarna själva.  Jag vill därmed gratulera Andreas Ericson som bokstavligen utan konkurrens sopade hem hela rasket. Priset denna gång blir en T-Shirt!

Jag skulle iofs kunna plocka med Djalmar från Kungsängen vars tips du ser här: eller P-A från Hornskroken vars tips du hittar här:. Men skriver man inte i "Dövinkels" kommentatorsfält sker tipsen utom tävlan. Förhoppningsvis kanske någon kan slänga in ett tips till nästa omgång.

Jag skriver detta medvetande om att Jakobsberg och Cliff drabbar samman ikväll, och att resultatet inte är färdigt. Men det känns mer som en formalitet i sammanhanget.

Imorgon kommer mitt tips för omgång 13.

1 kommentar:

  1. Du får ju komma ut med reglerna innan ! Nu har du iaf ett tips från mig
    Ksk skribenten ! Väl mött

    SvaraRadera