tisdag 17 januari 2012

Veckans dövinkel

Den gångna veckan har bjudit på ett flertal kandidater till denna åtråvärda utnämning. Samtidigt är det ingen kandidat som har stuckit ut, varför denna måndagsföreteelse har fått vila till idag, tisdag. Bland de nominerade finner vi David Joelssons förhastade kommentar om att han var så nära att tippa rätt i mötet mellan Sala och Lagunda (problemet var bara att matchen aldrig spelades) samt mina tips i allmänhet och min (och Gladhs) fäbless för Malmbergets storhet i synnerhet.

Efter en kortare överläggning med bloggkollega Gladh har valet emellertid fallit på någon helt annan. Vinnare är nämligen målvakten i Upplands Tuna IK som vid ställningen 32 - 11 i motståndarlagets favör utbrister:

- Det är så irriterande, jag är på varenda boll.

Avd. Vi som var så nära.

1 kommentar:

  1. Hade Brännan fått möta det lag ni möte hade era tips inte varit helt fel. Det är i princip bara ni, Lidingö, Kroken och Jakobsberg(i viss mån även Cliff) som fått möta bästa laget/truppen mot oss och då var det bara Lidingö som var för starka så era tankar är inte obefogade. Måste säga att ni kändes jävligt kompletta när vi mötte er och jag var förvånad över att vi vann så stort, med Aris som tillskott har ni säkert blivit ännu lite vassare så jag är inte förvånad över er placering.

    SvaraRadera