onsdag 18 januari 2012

Hemmastatistik

Så här ser hemmatabellen ut efter omgång 13.
Då endast en match i omgång 14 är spelad väljer jag att avstå från att räkna med den.

***

Noterbart är att topp 6 är identisk med den tabell som gäller samtliga matcher.
Det visar hur viktigt det är att inte tappa onödiga poäng på hemmaplan.

***

Ber om ursäkt tabellen kanske inte är det vackraste ni sett, men mina Paintkunskaper är oerhört begränsade.





























***

Jag kommer försöka att hinna få upp bortatabellen imorgon.

2 kommentarer:

  1. Malmberget har vunnit 5 hemmamatcher, Ni, Jakan, Kiruna, Kroken och Sundsvall.

    SvaraRadera
  2. Du har rätt i det. Men som jag skrev är detta efter omgång 13. Sundsvall räknas som omgång 14 och därför är den inte med i statistiken.

    Ledsen om jag var oklar, men men. Thats life

    SvaraRadera