söndag 18 mars 2012

Mer All-star till folket

Jag gav ju möjligheten tidigare för folk att plocka ut sina egna all-star team. Det har kanske inte direkt strömmat in lag, men publiceras ska de ändå.

***

Björn Bodén, AIK, har följande lag.

MV: Boqvist (Lidingö)

V6: Sjöberg (Vassunda)

H6: Lind (Lidingö)

V9: Jonasson (Malmberget)

M9: Petersson (Lidingö)

H9: Westerlind (Brännan)

M6: Keto (AIK) 

* * *

Henrik Petersson även han ifrån AIK har ett lag som ser ut enligt följer.

Mv: Boqvist, Lidingö

V6: Sjöberg, VIF

M6: Keto, AIK

H6: Tjernberg, Brännan

V9: Igge, KSK

M9: Petersson, Lidingö

H9: Westerlind, Brännan (hade hagman lirat kvar hade han varit given)

* * *

Och vår egen Andreas Ericson har också tagit ut ett lag.

Mv: Simon Bergström, Vassunda IF 

V6: Gabriel Sjöberg, Vassunda IF 

M6: Mattias Söder, Hornskrokens IF

H6: Jonathan Tjernberg, Brännans IF 

V9: Simon Jonasson, Malmbergets AIF

M9: Rikard Petersson, Lidingö SK

H9: Tomas Hagman, AIK Handboll

6 kommentarer:

  1. Mitt All-star lag

    Mv: Boken, Lidingö
    V6: Gross, Kroken
    H6: Lind, Lidingö
    M6: Keto, AIK
    V9: Claesson, Brännan
    M9: Petersson, Lidingö
    H9: Höglund, Kungsängen

    Jag hade gärna coachat det här laget, Claesson och Keto som elaka treor, härligt!!

    SvaraRadera
  2. Känns som Bergström på målvaktssidan endast har övertygat i dom egna leden, han måste vara jävligt duktig på träningarna.

    Jossan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte riktigt hur jag ska kommentera detta. I Lördags hade Simon en räddningsprocent på 56. Detta trots att det bara var en dag på jobbet. Han hade även 4-5 rena assist vilket är betydligt fler än många utespelare har.

      Att folk inte förstår hur bra Simon är, är ju egentligen pinsamt.

      Radera
    2. Men i artikeln i tidningen som ni så fint kallar skånelabladet nämns det att han hade 15 räddningar.. vilket inte borde leda till 56%

      Radera
    3. Det var 15 räddningar i andra halvlek, vilket innebär fler sett över hela matchen. Vad gäller träningarna är jag inte där särskilt ofta, jag tränar i regel bara en gång i veckan och de senast tre har uteblivit pga sjukdom. Så att jag skulle övertyga på träningar är nog inte en förklaring. ;)

      Simon Bergström

      Radera
    4. Ber om ursäkt !

      Radera