måndag 5 mars 2012

Trippelt i topp - igen

Ni får tyvärr nöja er med ett resultat utan några större utläggningar då min dator snart brinner upp.

***

1. PA Kroken, Henke KSK, Thomas HF SIF 2 - 13p

4. Tobbe BIF 12 p

5. Milad Sikeå  - 11p

6. Gladh VIF, Sjöberg VIF - 10p

8. Ericson VIF, Cato Lidingö - 9p

10. Djalmar KSK, Joelsson VIF - 8p

12. Björn Bodén AIK - 7p

***

Det blir alltså en trekamp om vinsten denna vecka i samband med att nästa tips ska avgöras.

***

Tipskungen Björn Bodén är sist.

***

Sjöberg slog inte Gladh den här gången heller. Fortsatt 5-1 ledning till undertecknad.

***

Tobias Wikström lyckades pricka två målskillnader, men vinner ändå inte trots att det är över lag låga poäng.

***

Imorgon kommer tipset för omgång 21.

3 kommentarer:

  1. Mitt eget lag förstörde ju tipset för mig! Hade bara BIF klarat stänga igen mot KSK så hade ju mitt tips varit magnifikt den här gången;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var ju nästan ed bedrift att förlora... När jag räknat ihop de två första matcherna hade du 10 poäng.

      Radera
  2. Jag kommer åter :)

    / Björn Bodén, AIK

    SvaraRadera