måndag 12 mars 2012

Resultat tipset omgång 21

Tipset för omgång 21 slår knappast några deltagarrekord. Endast 10 deltagare denna vecka. Det är för dåligt helt enkelt. Men tröjor ska delas ut. Efter omgång 20 var det tre stycken glada människor som fick äran att dela på tronen. Av dessa var det Kungsängens bloggare Henke som plockade hem det hela.


Grattis Henke, det går bra nu!


***

En annan person som det går bra för är en annan bloggare, nämligen Sikeås demoncoach Roger Övermark. Roger är alltså denna veckas obestridliga segrare.


Grattis Roger, det går bra nu!


***


Roger och Henke, detta är till er. Kan ni maila mig era adresser samt tröjstorlekar så kommer en Dövinkeltröja att ankomma till en brevlåda nära er. Tryck på mitt namn här nedan så får ni min e-postadress.


***


Resultatet för denna vecka ser ut enligt nedan.

1. Rogga Sikeå, 13p

2. Henke KSK, Andreas Ericson VIF, 10p

4. Björn Bodén AIK, 8p

5. Sjöberg VIF, David Joelsson VIF, 7p

7. Gladh VIF, Chris HF SIF 2, PA Kroken 6p

10. Thomas Silenius HF SIF 2 5p.


***


Min ledning jämte Sjöberg reducerades till 5-2. Pinsamt!

2 kommentarer:

  1. Får inte upp din mailadress när jag trycker på ditt namn, bara info om yrke och ort!!

    SvaraRadera