onsdag 15 februari 2012

Sikeå startar blogg

Sikeås tränare Roger Övermark har startat en ny blogg som om jag förstått det rätt kommer handla mest om div2.Norra.

I ett av de första inläggen kan man läsa följande (helt taget ur sin mening) "Nu går det åt rätt håll, både liggandet och läsandet".

Du hittar bloggen här:

***

Då borde vi hamna nånstans såhär va?

  • Kiruna - Blogg (uppdateras i princip inget)
  • Malmberget - Blogg (uppdateras någon gång i veckan)
  • Hornskroken - Ingen blogg?
  • Sikeå SK - Blogg (nystartad)
  • Brännan - Blogg (uppdateras ibland, förhoppningsvis oftare nu)
  • Sundsvall - Blogg (uppdateras inte)
  • Vassunda - Blogg (som du vet)
  • Kungsängen - Ingen blogg?
  • Jakobsberg - Ingen blogg?
  • AIK - Ingen blogg?
  • Lidingö - Den finns. Men uppdateras inte sedan Sonny lämnade.
  • Cliff - Ingen blogg?
***

6 bloggar på 12 lag får ses som ok. Men det är betydligt bloggtätare i norra Sverige.

3 kommentarer:

  1. Jag skrev faktiskt lite igår och det kommer ett nytt inlägg snart så min uppdateras ibland=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du kan stå för det så ändrar jag. Vore skitkul om du kom igång på allvar igen. Vilken fröjd för den villige läsaren. btw, du glömde länka i ditt inlägg.

      Radera
  2. Har ju "liveat" det sista matcherna också så jag är ju halvt igång;)

    Klantigt, ordnar det nu!

    SvaraRadera